-I pimpt my nails at Paula`s place!

Som sagt jag var på Burlövs C mamma och A i dag. Blev hämtad lite över nio så vi var där runt tio. Vissade sig att affärerna inte öppnade fören vid elva så tog en snabb visit i mataffären. Och sedan tog vi  en frukost på EH.
-Så mysigt det var!

Då klockan slagit 11:00 så började vi rör på oss mitt Zizi som var mitt och mammas mål *tihi*
Där hittade jag en lilla tröja på rea och ett par svarta leggings. Hittade en svart klänning som jag också ville ha men tyvärr så satt den inte snyggt =(
Därefter bar det av in till självast Malmö så vi pakerade på Triagelen. Så inne på deras Glitter hittade jag hitade ett halsband, en ring och tre ringar som sitter i hop. Jag skildes sedan från mamma och A för jag skulle hem igen med 14:15 tåget. Så jag tog bussen till Gustaf. Gick in på Kap Ahl och hittade underkläder, gick vidare till Indiska och hittade två svart/gråa tabletter med silver tråd.
-Så snygga dom är!

Gick vidare till Zara där jag hittade sjukt snygga skor. Så det blev ett par GULDIGA lofers på rea. Super nöjd till tusen.
Tog sedan en lunch med mig som jag åt på tåget hem. Gick direkt till Paula`s place för att ge mina nagler ett lyft. Alla medel är ju tillåtna så varför ska jag inte kunna hacka på den trenden? Ja, dom blev så pimpiga att de glittrar i åtta veckor framöver.

-Tack så mycket! Vad var det vi sa att du är en ängel med rosa vingar väl?


Gick hem och hämtade min STORA packning hos pappi för att sedan gå till lägenheten (som jag ska vara nu i ett tag). Åt en snabb middag. Sen har vi kollat på film, men vet tyvärr inte vad jag tyckte om den.


Nej nu måste jag sova, ska upp och jobba i morgon.


Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0