Ensamt...

...efter att mamma och katterna åkt. Då mamma kom hitt i fredags med katterna (för att en golvläggare skulle slippa och lacka deras storarums golv i helgen och man får inte gå på det) och stannade tills i dag. Har hunnit ich vänja mig lite vid att de har varit hos mig i helgen. Och att katterna har nästan följt varje steg jag tagit och mött mig i dörren när jag kommit hem. Så är det lite ledsamt när de nu åkt hem.

I går (söndag) gick jag upp vid 10:00 och åt en god frukost med mamma. Började sedan tvätta klockan 11:00 fram till 15:00. När jag var klar med tvätten körde vi upp till ÖoB och Rusta för att jag skulle få en torkställning av mamma. Och det hittade vi. Sen körde vi vidare till WiLLY:S och handlade lite. Efter det gick mamma och hälsade på A och jag mötte upp S på Espresso House. Hon är nere i en vecka så vi passa på att ta en fika och snacka en massa. Runt 17:00 gick vi hem var och en till sitt. Väl hemma så hjälpte jag mamma med att laga en sjukt god middag. Det blev sallad, marienarad lax och citron pasta. PÅ kvällen titta vi på TV:e och fika sen kom A hitt.

I dag vaknade jag vid 10:00 och åt frukost med mamma. Sen pakade hon i hop sina saker och hjälpte henne med att lämna det hemma hos henne. I eftermiddags träffade jag D på hennes rast.

Lördag!

I onsdags så gjorde jag inte så mycket vad jag kommer i håg. I torsdags var jag först på ett möte klockan 09:15 och sedan på ett klockan 11:00 och båda två gick riktigt bra. Därefter cyklade jag till jobbet då jag började klockan 12:00-16:00. När jag slutat mötte jag upp mamma utanför så gick vi in och handlade till nu i helgen. På kvällen tog jag det lungt och tittade bla på TV:e. Var även min sista dag på WiLLY:S.
I fredags så ringde jag några samtal. Var uppe hos mamma coh hjälpte henne emd att flytta några kartonger från storarummet (då golvet där ska slippas och lackas nu i helgen). Gjorde sedan två ärende innan jag cyklade upp till mamma igen för en liten fika. Därefter köde vi och hämtade en TV:e som jag ska ha i storarummet nu, nice att få en stor bild att titta på. På kvällen kom mamma hem till mig (då hon och katterna ska sova här tills på måndag. I med man inte får få på golvet). Vi lagade en riktigt god middag när mamma kom. Tittade på IDol och tog en fika senare.
I dag (lördag) sov vi fram till 09:00, då jag cyklade ut för handla nya bullar. När jag kom hem åt vi en god frukost ocn njöt av den länge. Diskade av och tittade sedan på Dag-otto och hans vänner. Min kusin H kom upp om och lämnade lite saker som mamma och P har besält. Efter det gick vi en runda på stan för att ordna lite saker. Mamma gick sedan upp och hälsa på A som ligger på sjukhuset igen medans jag gick till ICA för att handla lite saker. Tog en fika när vi båda kom hem och sedan gjorde jag mig i ordning för att gå på kalas hos C klockan 18:00. Åt en god middag med en god efterätt och drack gott. Har kommit hem för drygt en timme sedan.
I morgon (söndag) ska jag tvätta och städa lite och ta det allmänt lungt med mamma.

Im a scar face!

I lördasg gick jag upp nårgerlunda i tid. Gjorde mig i orndning cyklade ut en runda sedan avslutade jag det med att handla lite. På kvällen lagade jag mat och tittade lite på TV:e.
I söndags gick jag upp runt 10:00 cyklade ut och handlade nya bullar och åt en god frukost när jag kom hem. Började sedan tvätta klockan 11:00 fram till 15:00. Där i mellan städade jag, bytade nya lakan i min säng, läste en tidning och slängde lite sopor. När jag hade tvättat klart gjorde jag mig i ordning för att sedan cykla till mamma och A för att avnjuta en utsökt 2 rätters middag. Tittade på Top Modell reprisen hos dom. Sen blev det Starke man klockan 20:00 och till det drack vi en latte och tog lite kex. Cyklade sedan hem om för att sedan träffa A en stund.
I måndags tog jag äntligen bort mina stygn. Gick mycket bättre än vad jag trodde. Men det har inte läkt klart riktigt än så jag ska stripasa det ett tag. När det var klart träffade jag D på hennes rast ochefter det så träffade jag A.
I dag (tisdag) så var jag fröst på ett möte på morgonen. Sen träffade jag A på stan för att hon behövde lite smak råd då hon skulle fixa nya bågar. Efter det cyklade jag vidare till jobbet. När jag slutat cyklade jag direkt hem för att laga mat tills i veckan, skönt att ha det gjort. Duckade och cyklade sedan hem till A.

Har hänt en del och kommer hända lite till!

I onsdags förra veckan jobbade jag först och på kvällen gick en runda. Så skönt väder det är nu på hösten. Är egentligen ingen höst människa men tror jag håller på att ändra mig vad det gäller det och faktiskt bli en. men alla ära till sommaren ändå. Torsdags kommer jag inte i håg vad jag gjorde. På fredagen fick jag först massage av min underbara grymma granne M, då jag har haft ont i ryggen ett bra tag så var det dax att bota det. På kvällen cyklade jag till P och A för att titta på Idol hos dom och dricka te. Givetvis så pratade vi om vad som hade hänt den senaste tiden. I lördags så gick jag en runda på dagen och på eftermiddagen så tvättade och storstädade jag lägenheten. I söndags åkte jag till Malmö för att en tjej som D känner skulle göra vid mina nagler. De är i gelè och de blev riktigt bra. På kvällen gick jag en runda för att bla lämna tillbaka buss/tågkortet till M.

I måndags gjorde jag inte så mycket. I tisdags jobbade jag först. Sen kl: 13:50 tog jag bort min plida som jag haft ett tag i ansiktet och stört mig väldigt mycket på den. Men nu äntligen är den borta. Direkt efter det så cyklade jag till ams för att gå på ett möte där. Det var väldigt givande och bra. Efter det ner till D och säga hej sen inom Eh och köpte en latte. Sen hem och byta om för att gå slingan 5 km med P (vi gick den på 55 minuter). I går (onsdag) träffade jag E (Karros kompis) över en frukost på Espresso House. Jättekul att få se dig igen, du är så underbar. Sen cyklade jag i väg till jobbet. När jag slutat hade jag följe med M hem. Sen kom E och klippte mig, så nu har jag page med en gradering i nacken. Är riktigt nöjd, nu väntar jag bara till lördag ocm 2 ½ halv vecka för då har jag ny hårfärg med. På kvällen tittade jag på tve och tog det lungt. I dag (torsdag) så har jag varit ute och gått 5 km i slinga med P och det gjorde vi på 50 minuter. Känner mig riktigt stolt över mig själv. Sen i kväll har jag lagta mat och tagit det lungt framför tven.

I morgon (fredag) blir det jobb. Sen 5 km i slingan med P igen och efter det hem och göra mat, duscha för sedan vidare till A. I helgen ska jag inte göra så mycket vad jag vet än så länge. Blir i alla fall tvätta och dammsugning på söndag för-eftermiddag och sen middag hos mamma och A.

So long!

Förra veckan hände det inte så mycket.
Jag jobbade som vanligt mån-fre.
I onsdags efter jobbet hyrde jag några filmer på Hemmakväll och på kvällen var jag hos A.
I torsdags efter jobbet träffade jag först D ett tag sedan gick jag hem till mamma.
I fredags efter jobbet så var jag hemma hos mamma. Vi åt mat från Thai restaurangen vid ÖP-torget. Allt var vegetariskt så det var riktigt gott. Efter middagen så fick jag en hel IKEA kasse med kläder som inte mamma ville ha. Sen tog vi en fika innan jag gick hem. I lördags så gjorde jag lite ärende i stan och på kvällen tvätta och städade jag.
I söndags så gick jag en runda sen på kvällen åt jag middag med pappa och M. I går jobbade jag sen gick jag en runda. I dag har jag jobbat, träffat D och gått en runda.