Lördag!

I onsdags så gjorde jag inte så mycket vad jag kommer i håg. I torsdags var jag först på ett möte klockan 09:15 och sedan på ett klockan 11:00 och båda två gick riktigt bra. Därefter cyklade jag till jobbet då jag började klockan 12:00-16:00. När jag slutat mötte jag upp mamma utanför så gick vi in och handlade till nu i helgen. På kvällen tog jag det lungt och tittade bla på TV:e. Var även min sista dag på WiLLY:S.
I fredags så ringde jag några samtal. Var uppe hos mamma coh hjälpte henne emd att flytta några kartonger från storarummet (då golvet där ska slippas och lackas nu i helgen). Gjorde sedan två ärende innan jag cyklade upp till mamma igen för en liten fika. Därefter köde vi och hämtade en TV:e som jag ska ha i storarummet nu, nice att få en stor bild att titta på. På kvällen kom mamma hem till mig (då hon och katterna ska sova här tills på måndag. I med man inte får få på golvet). Vi lagade en riktigt god middag när mamma kom. Tittade på IDol och tog en fika senare.
I dag (lördag) sov vi fram till 09:00, då jag cyklade ut för handla nya bullar. När jag kom hem åt vi en god frukost ocn njöt av den länge. Diskade av och tittade sedan på Dag-otto och hans vänner. Min kusin H kom upp om och lämnade lite saker som mamma och P har besält. Efter det gick vi en runda på stan för att ordna lite saker. Mamma gick sedan upp och hälsa på A som ligger på sjukhuset igen medans jag gick till ICA för att handla lite saker. Tog en fika när vi båda kom hem och sedan gjorde jag mig i ordning för att gå på kalas hos C klockan 18:00. Åt en god middag med en god efterätt och drack gott. Har kommit hem för drygt en timme sedan.
I morgon (söndag) ska jag tvätta och städa lite och ta det allmänt lungt med mamma.

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag förstod att du skojade =)



Allt är bra med mig. Hur e de med dig? Va va de för operation du gick igenom?

2010-10-24 @ 00:19:54
URL: http://guteflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0