So long!

Förra veckan hände det inte så mycket.
Jag jobbade som vanligt mån-fre.
I onsdags efter jobbet hyrde jag några filmer på Hemmakväll och på kvällen var jag hos A.
I torsdags efter jobbet träffade jag först D ett tag sedan gick jag hem till mamma.
I fredags efter jobbet så var jag hemma hos mamma. Vi åt mat från Thai restaurangen vid ÖP-torget. Allt var vegetariskt så det var riktigt gott. Efter middagen så fick jag en hel IKEA kasse med kläder som inte mamma ville ha. Sen tog vi en fika innan jag gick hem. I lördags så gjorde jag lite ärende i stan och på kvällen tvätta och städade jag.
I söndags så gick jag en runda sen på kvällen åt jag middag med pappa och M. I går jobbade jag sen gick jag en runda. I dag har jag jobbat, träffat D och gått en runda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0