Ensamt...

...efter att mamma och katterna åkt. Då mamma kom hitt i fredags med katterna (för att en golvläggare skulle slippa och lacka deras storarums golv i helgen och man får inte gå på det) och stannade tills i dag. Har hunnit ich vänja mig lite vid att de har varit hos mig i helgen. Och att katterna har nästan följt varje steg jag tagit och mött mig i dörren när jag kommit hem. Så är det lite ledsamt när de nu åkt hem.

I går (söndag) gick jag upp vid 10:00 och åt en god frukost med mamma. Började sedan tvätta klockan 11:00 fram till 15:00. När jag var klar med tvätten körde vi upp till ÖoB och Rusta för att jag skulle få en torkställning av mamma. Och det hittade vi. Sen körde vi vidare till WiLLY:S och handlade lite. Efter det gick mamma och hälsade på A och jag mötte upp S på Espresso House. Hon är nere i en vecka så vi passa på att ta en fika och snacka en massa. Runt 17:00 gick vi hem var och en till sitt. Väl hemma så hjälpte jag mamma med att laga en sjukt god middag. Det blev sallad, marienarad lax och citron pasta. PÅ kvällen titta vi på TV:e och fika sen kom A hitt.

I dag vaknade jag vid 10:00 och åt frukost med mamma. Sen pakade hon i hop sina saker och hjälpte henne med att lämna det hemma hos henne. I eftermiddags träffade jag D på hennes rast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0