Im a scar face!

I lördasg gick jag upp nårgerlunda i tid. Gjorde mig i orndning cyklade ut en runda sedan avslutade jag det med att handla lite. På kvällen lagade jag mat och tittade lite på TV:e.
I söndags gick jag upp runt 10:00 cyklade ut och handlade nya bullar och åt en god frukost när jag kom hem. Började sedan tvätta klockan 11:00 fram till 15:00. Där i mellan städade jag, bytade nya lakan i min säng, läste en tidning och slängde lite sopor. När jag hade tvättat klart gjorde jag mig i ordning för att sedan cykla till mamma och A för att avnjuta en utsökt 2 rätters middag. Tittade på Top Modell reprisen hos dom. Sen blev det Starke man klockan 20:00 och till det drack vi en latte och tog lite kex. Cyklade sedan hem om för att sedan träffa A en stund.
I måndags tog jag äntligen bort mina stygn. Gick mycket bättre än vad jag trodde. Men det har inte läkt klart riktigt än så jag ska stripasa det ett tag. När det var klart träffade jag D på hennes rast ochefter det så träffade jag A.
I dag (tisdag) så var jag fröst på ett möte på morgonen. Sen träffade jag A på stan för att hon behövde lite smak råd då hon skulle fixa nya bågar. Efter det cyklade jag vidare till jobbet. När jag slutat cyklade jag direkt hem för att laga mat tills i veckan, skönt att ha det gjort. Duckade och cyklade sedan hem till A.


Kommentarer
Postat av: Petra

ang. Svart myran: Nej vi har inte lite att göra på jobbet haha. Det stod i Metro =)

2010-10-20 @ 23:19:45
URL: http://guteflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0