23 dagar kvar till julafton!

Nej jag vill inte, det går alldeles för snabbt att jag inte hinner med.

I helgen har det varit en hel del mys.
I lördags morse så tvätta och storatädade jag. På eftermiddagen kom två vänner till mig på fika. Sen blev det film på kvällen.
I går (söndag) kom mamma över på en brunch, tog sedan en sväng ut i skogen. Därefter var jag på en adventsfika uppe hos mina kusiner. Kelade med deras kattunge (som himla söt). Vi gick sedan på julskyltningen i hop med min pappa. Riktigt trevligt men sjukt mycket folk. Kollade sedan på en rikigt bra film.

I dag är det jobb som gäller och än så länge har det gott bra. Efter jobbet är det invigning här med lite partaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0