En uppdatering!

Efter att jag suttit framför datorn och "fält lite" tårar över att jag var uttråkad. Bestämmde jag mig för att göra mi i ordning och åka in till Malmö för att fika och kolla på lite julklappar. Smsa några vänner om de kunde ses men tyvärr var alla bizz på ett eller annat håll men inte grät jag för det.
Gick först och handlade lite små saker til jobbet i morgon, gick sedan vidare till EH på Hansa. Där drack jag en vanilj latte och mumsa på en pepparkaksmuffins med glasyr på riktigt god är den. Värd att testa!
Där efter så tog jag en sväng over på Åhlens och Lagerhouse för det var dom ända affärerna som fortfarande var öppet då jag hade fikat klart. Hittade tre saker som jag vill HA i julklapp. Plus att jag hittade en julklapp till en helt underbar vän.
Väl hemma så satte jag mig i soffan för att kolla på TV:e nu sitter jag här och ska snart sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0