God fortsättning!

Var ett tag sedan nu.


23:e så jobbade jag som vanligt ok, fick sluta en timme tidigare för att åka till mammi. Då vi firade lite jul där. Fick lite julklappar och åt en rikitgt god julmiddag.

I går så var vi hos M och pappi för att fira julafton. Kollade på Kalle Anka och drack glögg (men det är dock inte min favorit) fast att det var årets glögg. Åt en god middag med lite annerlund tillbehör. Sedan öppnade vi våra julklappar fick både stora små och en hel hög. Därefter så åt vi gröt, godis och kakor. När klockan hade slagit mer än 24 så gick jag hem och det var skönt att få komma ut lite då man var buga sprängd.

I dag har jag hälsat på mormor  sen när jag kom hem så började jag tvätta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0