Små seg!

Först gick njag upp 06:5 för att hämta tvätt i tvättstugan som hade fått hänga över natten. Vill gärna ha en torr tvätt direkt därför jag gjorde så.
Sov sedan vidare i några timmar till. Gick upp vid 10:30 gjorde mig i ordning sen gick jag ner på stanoch shoppade lite på mellandags rean. Hittade två filmer vara av en ska jag ge bort plus att jag hittade en parfymkartong för halva priset riktigt nice. Tog en god lunch på Snuggles och köpte med mig fika till mig och en kompis. Plus lite grisören till hennes hund.
Så det bar av till Sjöbo hulla för att träffa J vi snacka en massa och fikade framför en film. Nu är jag hundvakt åt hennes underbara hund tills i morgon eftermiddag då jag ska lämna han till Js mamma för hon jobbar då.
Nej nu ska vi gå ut och handla middag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0