Söndag!

Helgen har vait händelserik. Fredags efter jobbet åkte jag direkt hem slappade framför Idol (för en gångs skull). Det var rätt att Kevin vann så grym han är.

Lördags sov jag ganska länge, sen upp och gjorde i ordning. Mamma kom och hämtade mig vid 9:30 så körde vi till Nova Lund och shoppade sedan till Burlöv och shoppade ännu mer där tog vi också en fika mmm vad gott det var. Åkte sedan in till stan för att träffa min sis japp vi shoppade där med.
Sedan hände det en sjuk sak. Han kan inte ha haft något liv. Ni som vill veta fråga mig så berättar jag.
Lämnade av sis och T med deras mat. Mamma och jag körde vidare för att äta och sedan handla lite.

I dag har jag tvätta, diskat, bytat lakan och städat hela lägenheten. Träffat en underbara kompis hemma hos mig över en fika. Gick upp till pappa sedan för att hämta lite post och snacka med han.

Nu ska jag hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0