3 saker

3 saker jag käms över:

1. Min KROPP

2. Min gammla mobil *haha*

3. Att jag inte har körkort än


3 saker jag är stolt över:

1. Mina vänner
2. Att jag har bestämmt mig för att göra operationen
3. Jag ger inte upp

3 saker jag ska göra 2009

1. Kanske operationen (hoppas)
2. Åka till Tylösand & Stockholm
3. Fylla 25

3 händelser 2008 jag aldrig kommer att glömma:

1. Då sis sa att hon ska resa bort i ett halv år
2. M och A blev sjuka
3. K föddes

3 saker jag inte klarar vardagen utan:

1. Vänner
2. Pengar, mobil, tv mm
3. Munnen

3 personer jag avundas:

1. Sis för hon är bra på allt känns det som och att hon följer sina drömmar.
2. Carmen Electra för sin vackra kropp
3. M för att hon köpte en sådan hund jag vill HA

3 personer jag utmanar:

Kan jag inte göra då jag inte känner 3 personer som har blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0