Har tänkt lite...

...att jag borde ju berätta lite om mig själv.

Hrm, ja vad vill ni då veta om mig?

Mitt namn är Josefine 24 år och bor i Ystad (staden som alltid sover). Bor i min vänns tvåa, då hon pluggar på en annan ort. Men den kan kanske snart bli min *JIPPI* för hon har köpt en egen lägenhet. Hade varit super bra då den ligger mitt i stan med en STOR balkong in mot en mysig bakgård.

Har en lillasyster som är tre år yngre än mig. Hon bor i Malmö där hon jobbar som frisör och till årskiftet åker hon på semester i minst sex månader till bland annat Thailand, Bali, Korea och Malasia. Så jag är ju lite avis på henne.
Mina föräldrar är skilda sedan många år tillbaka. Båda bor kvar i Ystad med sina respektive. Kort och gått så har jag bott med mamma i hela min barndom då mamma hade vårdnaden och hos pappa varannan helg. Har vuxit upp med två katter, som ni kan se längre ner i bloggen.

Jag jobbar på ett företag i Lund sedan typ ett år tillbaka och jag trivs som fisken i vattnet. Sitter i deras kundtjänst och till andra uppdragsgivare. På fritiden så omgås jag med mina underbara vänner över en fika eller en shopping tur.

I framtiden kommer jag köpa mig en Cavalier king charles spaniel tik i black and tenn. Hoppas att jag har en pojkvän/man (då jag aldrig haft det). Jobbar på samma jobb eller något annat. Bra med pengar en fin bodstad och vill gärna ha barn.

Ja, nu vet ni lite mer om mig i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0