Söndag

Hrm trodde jag skulle hinna lämna ett spår i går. Men där hade jag fel och när jag kom hem i går då var jag så sjukt trött.
Shit vad helgen går fort redan söndag. Går det i denna takten då är det snart jul och jag VILL INTE det.
Som sagt jag är inte mycket för vinter och allt det som hör till.
Jag menar Skånsk vinter är lika med tö, kallt, slask, snö som ligger max en vecka åt gången och den förbannade HALKAN. Det är inget för mig inte så konstigt att man inte gillar det. Är en annan sak om man bor längre upp i landet då är det ju nice.
Sen när det gäller själva julen så är det så stressig, pressig med mera att man får avsmak. Tycket inte om så mycket som av det som bjuds på över julen. Det är lättare att säga det jag tycker om. Julklappar gillar jag men samtidigt är det som att byta pengar. Visst jag tycker om att ge bort klappar till dom som står mig nära, men samtidigt så kan man ju göra det alla andra dagar om året. I bland känns det som att folk vill visa hur mycket dom har råd med.

Men men trots det så vill jag ha julstämmning i år och det börjar bra då vi hör på julmusik på jobbet

Kommentarer
Postat av: Carro

jag har utmanat dig =)



http://wentzel.bloggspace.se/790434/3-saker/

2008-11-23 @ 22:30:53
URL: http://wentzel.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0