Äntligen VÅR!

I går gick jag upp tidigt då jag skulle göra några ärenden innan det blev försent. Så gjorde mig i ordning och sedan cyklade jag till F... då vissade sig att jag inte behövde cykla det utan det sköter andra. Vad i helvete tänkte jag.
Cyklade fort som tusan hem igen och stälde cykelen och väntade på bussen till Lund. Hoppade sedan av vid jobbet och pratade lite med cheferna och hon som betalar ut lönenrna (då det har blivit fel). Men det är ordnat så på torsdag då smäller det.
Efter det åkte jag till Malmö för att träffa en kompis. Vi tog en lång lunch i solen så skönt och varmt det var. Sedan shoppade vi lite. Efter det åkte jag tillbaka till Lund för att träffa en annan kompis. Hon hämtade upp mig och så körde vi vidare hem till henne. Därefter körde vi vidare till Ystad (då min vän senare på kvällen skulle bort) vi åt mat i hopa och kollade lite på tve. När hon hade gått gick jag och lade mig för jag hade sååå ont i huvudet.

I dag gick jag upp lite innan 11 och gjorde mig i ordning för i dag ska jag träffa några vänner nere på stan. SÅ jag hoppas att dom kommer snart. Och i kväll ska jag hälsa på mammi.

Ha en skön dag i solen mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0