Denna dag gynnar!

Vaknade vid 13:30 när mamma ringde. Hon berättade att A ligger på sjukhuste igen men att det inte är lika allvarligt som innan. Vad jobbigt men ändå skönt att det inte är som innan. Tredje gångnen detta året som han kommer in för samma sak. Men men hoppas det löser sig nu.

Det som gynnar med denna dagen är att jag ÄNTLIGEN fick men skattedeklartion i dag och den visar att jag ska få tillbaka (håll i er nu) 19 285 kronor. Fy fan vad glad jag är och sopm vanligt hinner jag ju få det innan midsommar. Så det är bara så super nice.

Ska till mina kusiner i kväll, så ha det


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jisses! Det var verkligen inte illa!

2009-04-14 @ 15:23:21
URL: http://mygganangelica.blogg.se/
Postat av: Carro

har sett 2/3 och de var inte alls så bra som jag trodde/hoppats på. bara konstiga och flummiga.

Grattis till skattepengarna!

vad ska du göra för dom?

2009-04-14 @ 17:09:20
URL: http://wentzel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0