Går på moln!

Jag är super glad, men det visste ni skäret redan?!

Önskar att det var midsommar nu så att man kunde få pengarna. Men sen samtidigt ät det bra att det är ett tag till för annars så hade de väl varit väck i ett nafs. Eller?
Givetvis så ska jag spara en del, men sedan kommer det också bli en fest. Vill inte säga för mycket men lägger ni i hop ett och ett så kommer ni säkert försåt. Och nej det är igen överrasknings fest när min syster kommer hem från Thailand. Visst vill gärna göra det men det finns så många andra sätt jag/vi kan göra det på. Så ni får tänka om igen.

Sen jag skrev har sisst så har jag varit och hos mina kusiner. Vi pratade en massa och drack kaffe. Kommer i mitten av maj vara kattvakt åt deras katt igen. Ja, det ser jag fram emot

Kommentarer
Postat av: Ännie

Va roligt att du fick så mycket pengar! hur kommer det sig??

Du får berätta för mig annars blir jag för nyfiken..;)

puss

2009-04-15 @ 10:02:37
URL: http://yeeeaah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0