Ge mig...

 Dessa vill jag HA

Hahahah jag har kommit på ännu mer planer så nice. Livet är just nu sååååååå underbart. Och därför tackar jag mig själv för det. Ja, det är ju igen annans förtjänst (mer än min) att jag kommer få lite mer än 19 285 kronor tillbaka i skatt. Du gynnar!

Var och lunchade med underbara A i dag. Vi gjorde det på Espresso House (Hansa), riktigt trevligt. Där berättade jag om mina planer. Så därefter gick vi en runda på stan. A skulle göra lite shopping ärenden. Sen gick vi in på T Sabo (kommer önska mig ett armband och bärlocker där i från), gick sedan in på Panduro skulle kolla på saker till inbjudnings korten och nu har jag äntligen kommit på en rikitgt bra idè. ALLT ska gå i GULD. Kommer bli ett guld tema (funderar på att ha dresskod med. Men det tål att funderas på. Vi skildes sedan åt, så jag gick och handade och sen in om på Party land där jag hittade massa andra saker som jag ska använda mig av.

Väl hemma åt jag middag. Har nu kollat lite på TV:e och pratat med mammi. Har även pratat med min underbara syster.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0