Hahaha detta gynnar!

Ännie jag vet att jag typ är det därför som jag la upp de bilderna ju. Du måste hålla med mig om att dom är coola.

Fredag tål INTE att nämnas.
I går så hände det inte alls mycket då jag inte mådde bra. Men jag intog sol som bara den. Det måstes nu när det är så fint väder,

Gick upp vid 08:30 och började tvätta därefter så cyklade jag ut och handlade nya bular som jag tog med migg till mamma (åt frukost där och pratade lite). Cyklade sedan vidare ner till farmor och hämtade mina tre plagg som hon har hjälpt mig att laga plus att jag hjäpte henne med att ta ner utomhus dyner från vinden. Cyklade sedan hem igen och fortsatte med tvätten passade också på att frosta av frysen (behöves verkligen) och sist men inte minst ränsa/sätta in viktiga papper i en pärm. Så nu är det i sin ordning igen. Har edid grillad maud hos M och pappi nu i kväll så gutt det var.
Har kollat på perlamentet precis, ska nu duscha sedan blir det sräck innan läggdax.

Oj jag glömde att säga att jag har kommit på ännu mer saker till mina planer. Måste nog börja skriva ner det med risk att jag glömmer det annars. Och det vill jag inte göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0