Har avnjutet en lång fika i solen med mina underbara vänner!

När klockan hade slagit mycket innan i dag så cyklade jag ner i stan och väntade av tiden i solen i stället. Så jag gick inom H&m och kollade där en sväng hittade en del söta saker men tänker vänta med det.

Sen gick jag vidare till S och tog en fika i solen, för jag var såå hungrig. Efter ett tag kom mina två underbara vänner och jonade mig. Så det blev en rikitgt lånng fika i dag och det tackar jag inte nej till. Fick en sjukt snygg Dior sjal i marinblåt av dom. Såååå fin har verkligen velat ha en sådan jättelänge.

Har varit hemma ett tag och donat lite ska snart cykla till mamma och äta middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0