Jag blir sån trött.

På dessa j*vla pajaser som finns i vårt land. Orkar inte förklara men vissa borde inte gå ut i fören på natten om de inte tål att folk är runt dom.

Gick upp tidigt i dag och ringde fem viktiga samtal. Tre av dom var lyckade, fick reda på vad jag vill mm. Men de andra två var sådan som skulle återkomma till mig. Tror ni att dom har gjort det? NEJ och ändå ringde jag i förmiddags helt j*vla sjukt det med.
Vid 12:00 gick jag hem till S mamma då vi skulle ut på en roud trip. Först bar det av till Rusta & ÖB hitta en del bra saker där. Därefter åkte vid till Kåseberga och åt sill och glass. Köpte även med mig en makrill som jag åt till middag i kväll mums. Åkte sedan till Olof & Viktor och köpte fika med oss hem. Där träffade jag M som är min morbrors sambo så vi pratade lite, köpte då en kanelsnäcka (som hon bjöd på) och deras chocklad/pistage skorpor som är rikitgt goda. Därefter så körde vi hem, jag gick upp med mina saker och cyklade sedan vidare ner till tåget. Åkte då till Malmö för att inhandla kort plus kuvert. Hittade ett ställe där dom hade sänkt priset på de kort jag ville ha så det var ju super. Passa även på att köpa en ny guldpenna. Tog en kaffe på EH innan jag gick tiIl ICA och handlade lite och sedan tog jag tåget hem.

Väl hemma åt jag middag, kolla på TV:e, surfa och skrev lite kort. Är nästan klar med dom så de ska lämnas/skickas i morgon.

Nej nu måste jag sova

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ahh vad gott, rökt makrill :o)

2009-04-22 @ 10:40:25
URL: http://mygganangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0