Monday!

Gick upp vid 11:00 och gjorde mig i ordning, läste tidningen och öppnade min post samtidigt som jag drack en god smoothie. Cyklade sedan ut i det fina vädret och gjorde lite ärende. Som att lämna papper på försäkringskassan (nu när jag är sjuskriven som måste det göras). Fick reda på att det är beviljat men att de väntar på papper från läkarna så därför jag inte fått mina pengar i nu. Va fan? Trodde ni fatta att det ska in direkt igen.Men ack vad jagh hade fel. Gick in om och handlade dricka på Konsum efter det (för det var riktigt varm ute ju. Cyklade sedan till posten och köpte frimärke till ett brev och en hel del kort, så nu är dom med postade (skönt som fassen). Därefter ner på banken för att göra ett ärende till P, so darling nu är det med fixat til dig. Köpte en lunch och avnjöt den i solen ett bra tag, såå skönt. Gick sedan in på H... och pratade med D och hyrde en rysare av henne. Så den ska jag se nu snart.
Har inte gjort så mycket mer ätit middag och kollat på CSI.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0