Nyklippt med en galen hårfärg! That`s me

Jag bara gillar det. Den meningen säger allt men jag måste ju föklara mig. Eller vad säger ni?!

Sov länge i går (onsdag) och vid 16:00 tog jag tåget till Malmö för att träffa R som precis kommit hem på påsk visit från Stockholm. Så vi tog en fika på EH med hennes mamma. ALLTID lika kul att träffa er ni är så underbara. Fick då min ny stickade sjal med. Så fin den blev, jag blev rikitgt nöjd. Vid sju åkte vi till Trianglen då de skule göra ett ärende där och jag skulle träffa A. Så vi gick och åt sushi til middag mmmm så gott det gvar. Länge sedan det smakade så gott. Väl hemma i hennes lägenhet (som är rikitgt fin) så klippte hon mig frisyren påminner lite om Rihannas frisyr men tänk ändå kortare. Är rikitgt nöjd. Snackade en massa och surfade lite och hittade då ett livs citat som passar rikitgt bra in på mig. Jag ska använda till en bra sak. Plus att vi bla läste sjuk blogg, tåls att INTE länka den eller kanske?! Vad säger du Ännie ska vi länka den hahahahaaha????
Vi gick och la oss vid 01:00 men skit jag kunde inte somna. Vaknade en gång i timmen antigen behövde jag snyta mig, eller så var jag för varm hela tiden något fel. Så jag har väl sovit max fem timmar i natt men men är inte så trött.

VId 08:30 så gick jag upp och gjorde mig i ordning och vid 09:30 så gick vi ut i det fina vädret. Jag gick mot Hansa och A mot entrè där hon jobbar. Tog mig en frukost på EH och vid 10:30 så gick jag till The body shop för att få en sminkrådgivning i en timme. Blev super nöjd med resultatet, (hör då till saken att jag ALDRIG smikar mig. Har testat typ två gånger men då har jag behövt tvätta av det direkt då det börjat klia direkt). Men denna gången gjorde det inte des och det var rikitgt skönt. Hon använda bara mineral produktet (ska köpa det sen). Och resultatet blev naturligt MEN du ser ändå att man är smikad vilet jag tycker är SNYGGAST. Därefter gick jag in på H&M för att se om jag hittade något snyggt på klädfronten och hittade en svart koretärmad tröja (som jag ska ha på mig i morgon då jag ska bort). Gick sedan vidare till Lindex för att hitta en underdel och där hittade jag en sjukt snygg långkjol (som jag också ska ha på mig i morgon).
Gick vidare till ICA för att handla dricka och några tidningar plus att jag tog ut pengar tog sedan bussen vidare till entrè där jag mötte upp A. Vi lunchade i hop (blev en pasta sallad och en hallon smoothie) innan vi gick ttil salongen för att färga mitt hår lite galet, crayz och sjukt rockigt. Så sjukt nöjd att det inte finns ord för det.
-Kan inte beskrivas, det måste upplevas!
Vi var klara vid 16:30 och därefter så tog jag tåget hem. Handlade med mig middag hem för kvällen. Har ätit det, donat lite och kollat på TV:e och nu ska jag snart sova.


Kommentarer
Postat av: Leonora - Vill du bli veckans blogg?

sv; tack så mkt :D

allt väl?

2009-04-10 @ 00:30:48
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0