Påskafton!

Gick upp vid 12:00, behövde sova länge i dag kändes det som. Gjorde mig i ordning och cyklade ner i stan för att göra några ärenden. In om på Lindex för att handla en sak. Sen vidare ner på Kultiverat och hndlade tre blom buketter. Sen snabbt in på Snuggles (trodde jag ja) var ju kö änna till dörren. Men stod väl i den kön  i typ 20 minuter innan det blev min tur. Då handlade jag med mig frukost bullar tills i morgon (gott med det när det är helg) och annat gott. Sen cyklade jag vidare till en park och satte mig och fika plus att jag lästeen tidning i solen.

Nu är jag hos mamma och A på påskmiddag. Har precis fikat klart mycket gott men mer kommer.
Känns konstigt att fira påsken utan min underbara syster.


Picka nu äggen så det gynnar dig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0