Påskdagen!

I dag har jag INTE gjort ett skit som jag brukar säga.
Skulle egentligen till mormor men bodde inte alls bra i förmiddags så jag stannade hemma i sängen och bara sov. Gick upp vid 12:00 och åt brunch (var ju lite hungrig). Gick till sängen efter det.
Vaknade igen vid 15:30 typ då pappi kom hem. Så vi snackade lite och därefter följde jag med honom och M för att handla saker till mig själv på ICA. Körde sedan inom till Mc donals och handlade middag till mig (är sjukt trött på påskmaten nu och det var jag innan påsken kom). Väl hemma igen så hämtade jag saker som mamma och A kom och lämna till mig, lagt nya lakan i sängen, tittat på TV:e lite och pratat i telefon med två underbara vänner nu sitter jag här sen ett tag tillbaka (mellan landa här efter telefon samtalen och innan jag sätter på en film).

I morgon ska jag bl a tvätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0