Planerar...

...lite saker som kommer hända nu framöver. Har bokat lokal i dag så givetvis har jag bestämmt datum med. Har kollat på kort med så det blev väl att jag köper dom i veckan och börjar fixa med dom. Så att dom kommer ut så fort som möjligt till mina potensiella gäster. Har redan planerat intaget under kvällen. Är lite små saker som är kvar och att jag ska köpa sakerna/ maten och sedan laga till det. Men det är ju ett bra tag till dess. Men det måate ju planeras i god tid.

Har varit hos K i dag och det gick bra. Därefter så hälsade jag på A som ligger på sjukhuset (igen) sedan natten tills i går. Sen cyklade jag ner och bokade lokalen och tog mig en lunch. Där efter så cyklade jag inom på Åhlens och tittade på korten och bestämmde mig för att göra egna så snyggt det kommer bli. Handlade lite på Hemköp. Väl hemma donade jag läte prata med p och f i telefon.
Händer inte så mycket i kväll, men desto mer i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0