Solsken med bakning!

Gick upp redan klockan 08:15 och gjorde mig i ordning för dagens händelser. Vid 08:40 cyklade jag ner till P för att göra vid mina nagler (hade gått nio veckor sen sist). Så nu är dom fina och korta igen så som jag vill ha det. Efter det så gick jag till Snuggles och köpte med mig en bagel som jag åt hemma som min frukost. Därefter så cyklade jag in om på Hemköp och handlade bla jäst för jag att kunna baka när jag kom hem.
Väl hemma började jag baka vaniljbullar dom har precis blivit klara (men blev inte riktigt som jag hade tänkt mig). Men men det är sådan jag får ta har ju inte bakat sådana bullar innan. Nu sitter jag här men ska snart cykla till mamma för att vi ska fika med mina nybakat bullar. Sen ska A hjälpa mig och deklarera och jag kommer även stanna där på middag.

Kommentarer
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

kul med hembakat :)

2009-04-25 @ 21:32:05
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0