Tack för besöket och välkomen åter!

Klockan ringd 10:50 så då var ddet dax att gå och och gå ner till tvättstugan för att tvätta veckans tvätt. Gick sedan och la mig igen och gick upp när klockan ringde en timme senare för då var första maskin omgången klar. När jag väl kom upp efter den gången så gick jag och dona lita. Tog ut kuddarna och täcket på balkongen så att de kunde luftas. Satte på kaffe för till min sena frukost. Helt plötsligt ringde det på min porttelefon. Då var det P och A som kom på besök. Så jag bjöd på mina nybakat vaniljbullar (ok jag bakade dom i går) kaffe och läsk. Så trevligt vi hade! Vi snackade en massa och sedan berättade P om ett ärende jag ska göra för P då. Fixade sedan klart med tvätten i tvättstugan, pratade en massa till med dom. Efter de hade gått lite över 15:00 så diskade jag, vattnade blommerna, hängde/vek in tvätten och dammsög. Sen gjorde jag mig i ordning pratade med faremor i telefonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0