6:e dec

Lördags i förra veckan så var jag och D inne i Malmö och åt en riktigt god middag på Jensens böfhus. Där efter så såg vi New Moon på bio. En super bra film.
På söndagen tvättaade, putsade fönsterna, dammsög och satte upp julstjärnor/ljuststakar i fönsterna. På kvällen var jag och A på julskyltningen.
Kommer inte i håg vad jag gjorde i måndags. Men i tisdags åkte jag och P först till IKEA därefter åkte vi till Burlövs center. Hittade en fin tunika på Gina Trickot som jag köpte. Kände mig väldigt glad när jag upptäckte att deras kläder passade mig. I onsdags var jag på ams sedan träffade jag A. I torsdags så träffade jag S och P. I fredags morse så pkte jag in till Malmö. På efter middagen så träffade jag P åkte sedan hem till henne på kvällen för att titta på I dol. I lördags så var jag nere i stan och hemma hos mamma för att låna några filmer och lämna några papper. På kvällen var jag hos A och åt middag och kollade på film.
I dag söndag så har jag tvättat och städat hela för och eftermiddag. Gjorde sedan mig i ordning för att cykla hem till mamma för att göra julgodis. Mamma/A bjöd på middag och fika. Så det var trevligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0