God fortsättning!

Då var äntligen julen förbi detta året med. Visst att det kan vara mysigt när man väl är samlade hela tjocka släkten men det är ändå inget för mig. Har blivit trött på det en hel del. Och till 99% så kommer jag inte vara här nästa år då jag inte pallar denna kyla.

Den 23:e så var jag först hos mamma och A och firade jul med syrran och As barn och barnbarn. Därefter så gick jag till P och firade lite där med hennes familj. Det var riktigt mysigt. På natten när jag kom hem så bakade jag två kakor.
På självaste julafton så gick jag och sis upp tidigt fixade de sista sakerna och gjorde oss i ordning. Sen bar det först av till mormor med en lite fika och därefter en snabbis till morfar. Innan vi skulle bort till M och pappa. Där vi firade våran jul med god mat, dryck och tomte. Har varit riktigt snäll i år då jag fick en del klappar och jag blev jättenöjd med allt. Tack så mycket än en gång.

I går den 25:e var jag uppe tidigt igen. Cyklade och köpte mig en latte därefter in på Hemmakväll till D. Vi bytte julklappar och snackade en massa. Hyrde filmer sen bar det upp till M och pappa igen. På en sjukt god recklett middag med mina kusiner. Vi spelade ett roligt sällskapspel samtidgt som vi snackade.

I dag den 26:e så har jag sovit länge. Varit nere på rean i stan med M, hittade en del saker. Passade på att ta en fika och hämta min cykel innan jag cyklade i väg till ICA och handlade. Nu sitter jag här men ska snart se en film tänkte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0