Hatar detta väder!

Japp det stämmer tycker verkligen inte om detta väder inte heller denna kalla årstid. Och nej jag tycker inte om julen alls. Det kanske blir bättre sen när jag får egna barn för då kan det bli roligt igen. Men just nu är jag jag i ett "mellanläge! då jag inte gör det. Känns som att det är samma visa år ut och år in. Samma mat som vi äter (tycker inte om julmaten i heller), vi bytar typ pengar med varandra mm mer. Inte det att jag inte tycker om att ge bort presnter/överraskningar till mina nära och kära. Men varför just nu? Kan man inte göra det andra dagar på året i stället?
Och denna frasen borde bytas ut "Hoho finns det några snälla barn"? Nej alla har varit elaka detta året. Och ändå får vi paketer hrm hur går det i hop?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0