Lussevaka?!

Då var det den 12/12 igen. Känns som det var i går det var dagen innan Lucia. Shit vad tiden går fort hinner knappt siga hej fören det är en ny dag som gryr.

Men i dag är det ännu lördag och det ska firas genom att äta en god middag hos P och A. Och så blir det väl lite tve tittande och en massa snack. Innan i dag har jag varit med P på Härliga hem och hos hennes syster i Malmö. Mycket trevligt.

I måndags var jag och pimpade mina nagler at Paulas plaze och dom blev super fina. I tisdags så träffade jag A på kvällen. I onsdags var jag inne hos sis och plockade, färgade mina bryn och fransar. Blev super nöjd. Så nu är det igen bush längre hahahah. På kvällen träffade jag A. I torsdags hade jag och mamma en heldag i hop. Cyklade hem till henne på morgonen med nya bullar (till frukost). Därefter så åkte vi till Lund och shoppade plus att vi lunchade och fikade med. Sen på kvällen åkte jag hem till A. I går tog jag det bara lungt framför Idol finalen. Och äntligen var det RÄTT PERSON SOM VANN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0