En lång en!

namn: Josefine
födelsedag:  12 september
uppvuxen i: Ystad
bor: Ystad
ögonfärg: Blågråa
hårfärg: Olika, men just nu mörktmörktbrunt o lite ljusbrunt
pluggar: Tog studenten 03 så nu jobbar jag
familj: Mamma, Pappa, Syster (katt inom kort)


FAVORIT...
färg: Rosa, röd, svart, vit, blåa och lila
bok: Att älska som en porrstjärna
fordon: Flyg eller cykel
film: Sex and tje city, Mamma mia, SAW 1-5 mfl
djur: Hundar katter
affär: H&M, Zizzi, mfl
serie: Andra Avenyn, CSI
plagg: Kjol, jeans och någon snygg tröja
skor: Har jag varje dag


BRUKAR DU...

titta på dig själv i spegeln: Ja, vad annars?
gnälla: Tja i bland
skrika: Kan hända ja
sova: Är något jag är BÄST på
försöka vara annorlunda: Nej
klä dig i svart: Ja, i bland
gå till kyrkan: Hahahah dock inte
gå i skolan: Nix sen ovan
röka: Nä, aldrig!
ljuga: Vita lögner kan ju komma ut i bland
hata folk: Hata är ett starkt ord
lita på folk: Mina vänner och familj ja.


NÄR...

Köpte du något senast: För ca: 1,5 timme sedan
Kramades du senast: För 2 timmar sen typ.


VEM...

Saknar du: Min syster
rörde dig sist: Jossan
vill du slå: Elaka människor
kramade du sist: Jossan
vill du vara som: I min säng
sårade dig sist: Ja du
gjorde dig riktigt glad senast: Mamma


HAR DU...
 
brutit några ben någon gång: Ja, min hand
några piercings: Nej
egen dator: Nej
gjort bort dig rejält: Haha, ja många gånger
bra självförtroende: Okej, bättre andra dagar sämre andra dagar
kysst någon: Yes
varit/är kär: Japp

HUR...

svarar du i telefonen: Änna olika
mycket pengar har du: Olika det med
ofta bäddar du sängen: I bland
ofta städar du: När det är skitit
många stör du dig på: En del
ofta träffar du din familj: Runt en gång i veckan


TROR DU...

att du kommer bli något: Ja
på gud: Nä
på rymdvarelser: Nej
att folk tycker om dig: Ja de hoppas jag att mina vänner och familj gör
på ett liv efter detta: Ja


ÄR DU...

förstående: Ja, det är jag

oftast öppensinnad: Ja oftast
osäker: Kan hända
intressant: HAHA
hungrig: Ja, då jag är hungrig
smart: Haha, det tycker jag inte
barnslig: Hahah! jag har fått reda på att man ska vara barn så länge man kan
liten: Liten och liten. Har en lilla syster så nej
frågvis: Jaa och nyfiken
organiserad: Ja, det är jag
hälsosam: Händer i bland
blyg: Nej
lättuttråkad: JA!
ansvarsfull: Beror på vad
arg: I bland
ledsen: Händer i bland
glad: Varje dag :)
pålitlig: Ja!
positiv: Ja det är jag
lätt att förföra: Vet ej
bra på att ge komplimanger: De tror jag, när jag ger komplimanger så menar jag det


VÄLJ

katt eller hund: Både och
vit eller svart: Svart
varmt eller kallt: Varmt, sommar och sol tack! 
vatten eller land: Land
sex eller kyssar: Både och
telefon eller internet: Internet
musik eller teater: Musik
bok eller film: Film
leva eller dö: Leva, dör gör man tillslut iaf
Komedi eller skräck: Skräck
Pirat eller Viking: Pirat lätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0