Hahahaha skaffa dig ett liv PAJAS!

Nu har det gått till överdrift. Din j*vla pajas som inte vågar stå för vem du är och vad du säger.
Jag har inte svarat på någotting av dina patetiska frågor. Det är ren fakat som du kan läsa i vilken bok som helst. Skulle tappa talförmågan än att svara på dina frågor då jag inte känner dig.

Jag tar inte illa vid av dina frågor jag tycker bara du är en stor J*vla pajas som inte vågar stå för vem du är och för dina handlingar. Jag skrattar åt dig och inte med dig. Skäms över att det finns sådan människor som du i vårat samhälle. Ni borde brinna i helvetet. Hoppas du vänder dig till döds i din grav om du inte hinner brännas upp innan.

"För somliga kommer straffa Gud med det samma"


Kommentarer
Postat av: Carro

Om man inte kan stå för vad man tycker så e man en fegis!

2009-02-08 @ 17:09:34
URL: http://wentzel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0