Helgen har bara sprungit förbi!

Varför ska det alltid vara så att helgen går snabbt men att veckodagarna sniglar sig fram? Kan det inte för en gång skull vara tvärt om? Vad då ett inlands problem!

I lördags var det dagen då jag gick upp sjukt tidigt. Så vid 07:30 så kom mamma o A och hämtade mig så körde vi in till Lund. A var på möte medans vi gjorde stan. Åt frukost på Mormors bageri först sedan gick vi i stan och shoppade. Handlade bla. blommor, mat, kort, en ängel, en sten med text på och nagellack. Är sjukt nöjd med dagen poch allt jag inhanlade. Åkte sedan til Burlöv och åt en god middag innan vi handlade och sedan bar det av hem igen. Väl hemma så kollade vi på Melodifestivalen. Av åtta bidrag var det bara en klock ren låt och den kom med till Globen direkt. Fett värre!

I dag sov jag länge kände att jag verkligen behövde det. Åkte till Malmö för att ta en sen lunch med en underbar vän. Åkte inom hennes pappa på hem vägen då hon var tvugen att lämna en sak till han. Därefter körde hon mig hem. Nu sitter jag är samtidigt som jag tittar på BECK.

Kyssen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0