Helgen!

Hände inte så mycket mer i lördags, mer än att jag kollade på tv sen gick jag och la mig väldigt tidigt.

I söndags gick jag upp tidigt och fick en shock då jag såg att det hade snöat. JAG HATAR SNÖ! Blev glad under dagen då allt smält eller blåst bort. Tog tåget till Malmö och mötte upp Carro så vi gick på stan och shoppade lite. Handlade ett par örhänge i silver (ser ut som godis linser), Hello Kitty barn tröja (min kompis fick en dotter i onsdags) en Hello Kitty klocka i rosa till mig. Blev mycket nöjd med köpen. Vi tog sedan en fika på Hansas EH då det andra var stängt som vi hade tänkt ut först. Snackade en massa som vi brukar göra då vi ses för vi hade inte setts på ca: 2 månader.

Efter att vi hade skilts åt så mötte jag upp G så vi träffades i hans andra lägenhet hahah. Där vi snackade n massa skit och kollade på bio traliersen. Jag fikade/åt middag där sedan bar det av till bion. Vi såg Valkyria och den var sjukt bra. Kan varmt rekomendera den till svenska folket.

I dag har jag varit hos sjuktgymnasten och så har jag tvättat. Ska snart kolla på CSI NY därefter får vi se vad som händer.

Kyssen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0