I me my!

7 sanningar om mig:

- Jag snarkar när jag sover.
- Jag är besatt av skräck, rysar och thriller filmer .
- Jag är rädd för insekter. 
- Jag ska göra en operation inom kort.
- Jag är rädd för insekter.
- Jag är beroende av fransk maikyr.
- Jag pratar med mig själv när jag är ensam.

(Nu tycker ni säkert att jag är jätte knäpp haha!)

SNABB FAKTA
1. Pierca näsan eller tungan?  Inget av det.
2. Vara seriös eller rolig?  Både och beroende på tillfället.
3. Dricka röd eller grön mjölk?  Dricker inte mjölk
4. Brinna upp eller drunkna? Hahah inget av det.
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar?  Föräldrar så klart.

ÄRLIGT TALAT
1. Tycker du om någon?  Klart, många.
2. Sol eller måne?  Sol!
3. Vinter eller höst?  Höst, då¨jag hatar vintern
4. Vänster eller höger?  Höger
5. Soligt eller regn?  Soligt!
6. Vaniljglass eller chokladglass?  Både och

OM DIG
1. Hur mycket är klockan just nu?  11:39
2. Var vill du bo?  Stockholm
3. Hur många barn vill du ha? 2 eller 3
4. Vill du gifta dig?  Japp
5. Rullar du spagettin eller skär?  Skär
6. Har du ätit sushi?  Ja, senast i förra veckan.
7. Favoritglass?  Ben and Jerrys.
8. Hur många olika flingor har du i skåpet?  Musslie
9. Humör?  Glad, men förvirrad

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA

1. Pussat någon?  Nej
2. Sjungit?  Ja
3. Blivit kramad?  Ja.
4. Känt dig fånig? Nej
5. Saknat någon?  Mmm.
6. Dansat galet?  Nej
7. Klippt håret? Nej
8. Gråtit?  Nej
9. Ljugit? Nää.
10. Blivit kysst?  Nej

Kommentarer
Postat av: caroLine wentzel

Du har ju skrivit "jag är rädd för insekter" 2 ggr på 7 sanningar om mig, fuskis :P

2009-02-24 @ 16:32:55
URL: http://wentzel.webblogg.
Postat av: Linnea

haha sånna där litor är ju sjukt roliga :D



har du gjort något riktigt stort fynd nån gång? :)

2009-03-02 @ 00:01:15
URL: http://nogg.se/marksell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0