Inte glad och inte ledsen!

Hrm vet inte vad jag ska ta mig till? Men men det kommer väl att ordna sig det med. Jag vill så mycket men det blir så lite av det. Varför??????

Sis har lagt upp massor av fina bilder på deras resa i Phi Phi Iend och Kho Samui plus att hon har skrivt att det är bra med dom och att dom nu har träffat deras vän där ner som har vissat dom runt lite. Hon har skaffat ett thailänskt nr. Så skönt att läsa att de mår bra. Snacka om att jag kommer ringa eller smsa lite till henne då jag saknar henne sjukt mycket.

Kommentarer
Postat av: Annie

Det är ju jävligt mkt lättare sagt än gjort att ändra ett levnadssätt man har haft hela livet!?

Underligt är däremot pajasar som kommenterar anonymt och dessutom inte så smart..

2009-02-06 @ 23:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0