Lita roled!

Vad har du under sängen?
Inget, om inte dammråtterna har kommit.
Har du någon gång haft en lila handväska?
Yes jag äger en nu. Plus att jag lånar en av min syrra nu när hon är bortrest. Innan dess lånade jag en av mamma.
Kan du vifta på öronen?
Hahah nej
Känner du någon som tycker om brysselkål?
Ja!
Har du snickrat någongång?
Ja på gymnasiet.
Har du någon gång läst en hel bok på ett annat språk?
Engelska
Nämn en  pryl du inte kan vara utan?
Mobilen
Ska du donera dina organ?
 Ja
Vad har du i din handväska just nu?
En j*vla massa så jag orkar inte skriva allt.
Vilken färg har din tandborste?
Vit, gul och blå
Kan du dricka mjölk som gått ut för tre dagar sedan?
Om den inte är öppnad så JA
Har du lök i köttbullarna?
Klart
Vilket är ditt favoritpålägg?
Sallad, och tonfisksallad
Vad är din favorit på McDonalds?
Mc chiken
Vad borde du göra istället för detta?
Något vettigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0