Om mig!

FULLSTÄNDIGT NAMN:  Ida Märta Josefine Witting
FÖDD: 12:e september
BOR: Ystad
SMEKNAMN: Josse, Jossan eller Witting
INTRESSEN: Vänner, shoppa, fika, film, musik & 6
SKOLA: Har tagit studenten för 6 årsen

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD..

SAKNAT NÅGON: Massor av saker
ÅNGRAT NÅGOT: Nja det vet jag inte
LJUGIT: Kanske
SVIKIT NÅGON: Nej
KÄNNT DIG SÄMST: Japp
GRÅTIT: Ja, då jag kan gråta rätt ofta
SKRATTAT: JAA!
VARIT SJUK:  Lite förkyld
VARIT UTOMLANDS: Nope
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN: Hahahah nej

  KÄNSLOR

GRÅTER DU OFTA: 

JA, men önskar jag var: Made of stone!
SKRATTAR DU OFTA: JAA!
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: Deppig
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: Dåligt
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: Absolut!
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR : Ja

KÄRLEK

FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD: Nej (tror inte jag kommer göra det i heller)
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD: Nej
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN : Ja..
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: Ja
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU:  Nej
OM JA, VEM : Igen
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNADEN: 0
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: Ja, många gånger..
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN:  Nej
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU: Det vet ni som känner mig.
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET: Het (gillar inte babyface)
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT: Lång..
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: Helst brunhårig

UTSEENDET PÅ DIG

BRUNETT ELLER BLONDIN: Brunett
ÖGON FÄRG: Blågrå
LÅNGT ELLER KORT HÅR: Kort
SNYGG ELLER FUL: You name it!
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: Ikke
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER:  Ja
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: Nej
HAR DU LÅNGA NAGLAR: Japp fransk manikyr
SMINKAR DU DIG: Nix
VARFÖR, ÄR DU INTE VACKER UTAN?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0