Trodde inte att det skulle hända!

Jag fattar inte men det hände i går. Då hör det till saken att jag ÄLSKAR skräck, thriller och rysare och jag blir aldrig rädd. Kan i bland rysa till men inte mer än så.

Så i tisdags hyrde jag en film fast att jag egentligen inte kände för det (men då jag hittar en skäck bara måste jag hyra den). Filmen heter "Mirrors" och bestämde mig för att kolla på den i går. Såg bara 30 minuter av den sedan kunde jag inte kolla på den igen då jag blev rädd. Sjukaste av allt var att den var en thriller trodde inte det var sant då jag ALDRIG blir det och speciellt inte av en triller. Sist jag blev rädd för en film var när jag gick i 8:an och det var till "Jag vet vad du gjorde förra sommaren". Så jag ska kolla färdigt på filmen i helgen och det blir mitt på dagen då det är ljust ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0