Bättre!

Nu mår jag bättre igen eller inte jag utan A så det känns jättebra.

I helgen har jag inte gjort så mycket. I fredags kväll var jag hos en kompis. Hon hämtade mig vid stationen så körde vi och fikade sedan handlade vi lite. Kollade sedan på tv hemma hos henne och snackade en massa till det var dax för mig att åka hem.
I lördags så gick jag upp tidigt för att åka in till Lund för att träffa S vi lunchade och shoppade lite. Köpte bland annat en strumpa till min nya mobil. Var hos henne hela kvällen vi hade det super mysigt.
I går så hälsade jag på A samtidigt som jag tvättade. På kväll så åt jag middag med sis hemma hos mig plus att vi kollade på tv/film samtidigt som vi snackade en massa. Passade också på att dammsuga, diska och byta lakan när jag ändå höll på. Så nu är det rent och snyggt igen.

I dag jobbar jag och det går bra. men i morse trodde jag inte det då jag hade otur. Första var att när jag skulle stänga ytterdörren så jag min ny köpta ring i sönder (som jag använt max 2 gånger) sönder. Tog sedan min cykel hann ta tre "steg" så gick höger trapan i sönder. Inte alls kul skulle kunna tro att det var fredagen den 13:e för mig.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Usch, ingen rolig början på dagen..

2009-01-12 @ 15:07:50
URL: http://mygganangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0