Dagen innan D

Till dig Änni så ska jag flytta hem till pappi, då han ska flytta i hop med M.

Som ni ser ovan så är det dagen innan dagen D. Det jag menar med det är att min underbara syrra åker till THAILAND i morgon och hon kommer vara borta i ett halvår. Jag är så glad för din skull men saknaden efter dig kommer vara lika stor som jag är i omkräts om inte mer. Hoppas att du kommer ha så sjukt kul, att det kommer gå bra med allt med mera. Att ni kommer få det bra då ni åker vidare till Bhali och Malaysia. Ser fram emot att läsa i din dagbok som du skrev att du har skaffat så jag kan hålla mig uppdaterad på allt kul som kommer hända er. Min lillasyrra ska VERKLIGEN prova sina vingar till MAX.
-Hrm jag kanske med borde göra det eller vad säger du sis?
Det kommer göra ont i mig/ mitt hjärta i morgon då jag vet att du ska åka. Mitt hjärta kommer gråta blod efter sin andra hälft. Men det är det värt bara jag får sig dig glad SIS.

Nu har jag tårar i ögonen så jag får avsluta här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0