Första dagen på det nya året

Gårdagen var så här:

Gjorde mig i orning cyklade ner till stan och köpte en födelsedags present till farmor. Cyklade sedan till henne i med hon fyllde år. Var där på fika med mina släktningar. Cyklade sedan hem vid 16:00 för att möta upp A i rundellen. Vi körde och handlade, hyrde film och köpte mat. Så gått det var! Vi kollade på två filmer sen var det dax att begesig mot hamnen för att kunna skåla men också för att se raketerna. Väl hemma igen så började vi se den tredje filmen men det gick inte då mina ögon gick i kors hela tiden.

I dag har jag sovit länge, träffat pappi en kortis, städat, diskat och tvättat. Nu ska jag snart se klart den tredje filmen sen får vi se vad om händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0