Inte alls bra!

I går kväll så träffade jag A hon var så snäll så hon körde och hndlade mat till mig på donkan. Men hade vi vetat att det var en sådan j*vla kö så skulle vi skitet i det. Vi snackade en massa och tittade på Barnhemmet. Har sett den innan och jag tycker det är en sjukt bra film.
Fick också ett samtal av mamma där hin berättade att A ligger på sjukhuste IGEN.

I dag så sov jag lägge för att jag mådde inte så bra. Fixade och dunade lite hemma som att paka lite. Gjorde mig sedan i ordning för att göra tre små ärenden nere i stan. In på Lindex för att köpa strumpor, in på en sy affär för att köpa garn (Rs mamma ska sticka en låååång halsduk till mig) plus att jag köpte lite candy på Hemmakväll till bion. Hann inte mer än ut från Hemmakväll fören pappi ringde och berättade att jag måste hälsa på A SNART för det är kritiskt med han. Började gråta och visste varken in eller ut. Bestämde mig för att ändå gå på bio för att samla tankrna med mera.
Åkte in till Malmö möte upp R, hennes mamma och mormor. Passade på att handla två par örhänge på Pilgrim inne på Stortorget. Vi fikade ju ändå på deras EH. Gick sedan på SFbion vid Davishall för att kolla på YESMAN med Jim Carry. En rikitgt bra och rolig film. Värd att se allesammans. Då bion var slut åkte jag hem och nu sitter jag här. Har fått reda på att läget är stabilt med A.
Ska ditt och hälsa på i morgon bitti, ska även passa på att hälsa på morfar som också ligger på sjukhuset.

VARFÖR ska allt komma sammtidigt och VARFÖR bara hände en och samma människor? Kan det inte vara "Inga 95 i Kiruna" nästa gång?


Kommentarer
Postat av: Angelica

Oj, det var inget kul...

2009-01-03 @ 14:20:58
URL: http://mygganangelica.blogg.se/
Postat av: Angelica

Oj, det var inget kul...

2009-01-03 @ 14:21:18
URL: http://mygganangelica.blogg.se/
Postat av: Annie

tänker på er..:/

O jag såg yesman i helgen, den va sjukt bra o rolig..=)

2009-01-04 @ 21:08:16
URL: http://yeeeaah.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0