Jobbigt!

I måndags var jag på jobbet och det gick rikitgt bra, på kvällen då jag kom hem gjorde jag inte så mycket. I tisdags var vi lediga igen då det var en röd dag. Så jag träffade en kompis inne i Malmö vi tog en fika och gick lite i stan. Jag hittade en ny mobil telefon som jag köpte eller vad man säger då jag inte köpte köpte den. Jag fick ett bra erbjudande på Telenor så det är ett abunumang. "Ja ni som känner mig tror väl att jag har slagit huvudet då jag inte velat ha den operatören innan. Men som sagt jag fick ett sjukt bra erbjudande som jag INTE kunde gå misstom om".
På kvällen åkte jag hem till "min" lägenhet och städade plus att jag tvättade lite.

A mår fortfarande dåligt orkar inte mer, vill att han ska bli frisk NU

Kommentarer
Postat av: Petra

Förstår att det är jobbigt och jag hoppas verkligen att han blir bättre snart.

2009-01-10 @ 11:52:15
URL: http://www.metrobloggen.se/MizzNyberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0