Kul i kul

Brukar du komma i tid: Till vad då?
Vad hade du i din mun senast: Smoothie
När mår du bra: Då jag är med mina vänner
När blev du fotad senast: I söndags då jag städade lägenheten
Hur känner du dig nu: Glad, men trött
Kan du laga mat: KLART ATT JAG KAN
Vad pluggar du: Inget.
Vad tycker du om fötter: Inte min grej
Är du smart: Nja lia kanske
Vad har du på dig: Leggins, jeanskjol, tröja smycken och lacoste skor
Är du aktiv i skolan: Går inte i skolan
Vad saknar du: Pengar
När och varför grät du senast: Då min syster sa hejdå. För hon har rest till Thailand i ett halvår
Var det pinsamt att svara på det: Nej
Hade du en bra kväll igår: JA!
Din favoritdryck på morgonen: Jucie
Vad ska du göra i sommar: Ha semester och FEST
Är du nöjd med ditt liv: Japp
Vad vill du jobba som: Samma som nu eller barista
Har du tråkigt just nu: Nää
Vad gör livet värt att leva: Allt som betyder något som vänner och familj.
Vad i livet ångrar du:  Det som jag inte borde ha gjort!
Är du musikalisk: Ja, förhoppningsvis
Vad lyssnar du på för musik: Soul, RnB och pop
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Nej inte vad jag vet
Är du bortskämd: Nej, inte vad jag vet iaf!
Är du trött: Nja, lite
Vad gör du imorgon: Jobbar 
Din första Operation: Ja, för nageltrång
Första piercingen: Öronen om de räknas?
Första bästa vän: Theres
Första priset: Någon danstävling på disco hahah
Första sporten du började på: Gympa
Första husdjuret: Katt
Första semestern: Kommer inte i håg. men Tylösand eller London
Första konserten: På Tommy Nilsson och Josefine något.
Första kärleken: Mattias
Favoriter: På vad då?
Filmer: Många men bla. SAW filmerna
Tvprogram: Top Modell , CSI
Musik: Mycket
Drink: P2
Kroppsdel (på kille):  Händer, mage, rumpa och ögon
Sport: Handboll (att titta på)
Plagg: Jeans,
Skola: Ingen
Bok: Att älska som en porrstjärna
Just nu: Läser jag tidning och ingen bok
Äter du: Grillat
Dricker du: Coca-cola
Ska du: Kolla på top modell
Lyssnar du på: Radion
Väntar du på: Min lunch
Tittar du på: Datorn
Vad du föredrar (motsatta könet)
Läppar eller ögon: Läppar
Kramar eller kyssar: Kyssar
Kortare eller längre: Längre
Snygg mage eller snygga armar: Snygg mage
Busig eller lydig: Busig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0