-Petra du är för rolig!

Ja, det är du minsan fast att vi kan ha våra dunster i bland.

Så i dag efter våran dunst så pratar vi lite då hon ska gå på bio med sin man i helgen och titta på Valkyria. Hon berättar då att hennes man gillar andra världskriget (hur folk tänkte, varför det blev krig mm). Så säger hon "- Inte för att jag förstår hur man kan ha det som intresse. Men jag kanske inte ska säga något då jag gillar seriemördare."

Var bara tvugen att skriva det för det lätt så roligt när hon sa det. Att det lätt blev det roligaste citatet denna veckan.
Du får mig verkligen att skratta minst en gång om dagen då du har en humör utan dess like.


Från och med nu ska jag varje fredag ha det bästa citatet från Petra i ett inlägg.
Så häng med så får ni se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0