Snart helg!

I går kväll när jag kom hem, så hämtade jag först lite saker till mig och mamma som vi hade beställt från T. Där efter så handlade jag lite mat och en semla till mig.
Så god den var min årets första semla, riktig grädde (som det ska va) och lagom med mandelmassa då jag hatar det.
Kollade sedan på Top Modell därefter gick jag ut och lämnade nycklarna till min gammla lägenhet. Så nu är det med fixat.

Sitter på jobbet nu och gör mail plus att jag tar samtal. Hahahah det är ju det mina uppgifter är.
Efter jobbet ska jag följa med en kollega hem då jag ska vara kattvakt till hennes katt i helgen.
Då jag är rikitgt bissi med massa saker som jag ska göra.

Har förresten fått ett mms av sis i dag <3

Kyssen heii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0