Söndag igen då!

Jag har bara jobbat i veckan. Kollat på filmer som jag har lånat av en kompis. Tänkt en massa på flytten och pakning som ska ske.

I lördags så lagade jag mina tummar så jag har en annan färg där. På kvällen åt jag tacos med P och A mmm så gott det var. Kollade lite på tv:e med det som fans hahah.

I dag har jag pakat och flyttat en del saker till den andra lägenheten. Var och handlade med mamma efter det åkte vi och hälsade på morfar som fyllde år. Åkte sedan vidare till M och pappa och åt avskeds middag för sis som åker på onsdag (mer om det i ett senare inlägg). Nu sitter jag här och typ precis blivit klar med en rensning i min gaderob, uppakning plus en dammsugning.

Kommentarer
Postat av: Annie!

Vart e de du ska flytta josse??

2009-01-19 @ 21:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0